2017. április 11., kedd

Nyuszik egyszerűen


Sokáig gyűjtögettem ezeket a színes műanyag tojásokat, (miután kislányom kiette belőle a meglepetést), valahogy sajnáltam kidobni, elettem és azt mondtam: -Valamire csak jó lesz! :-)
Nemrég láttam valahol ezt az egyszerű ötletet, így végre alkalmam lett a tojásokat felhasználni. 

Anyagszükséglet:

műanyag tojások
zseniliadrót, különböző színekben
olló
alkoholos fekete filctoll
mozgó szemek (nem feltétlen szükséges, filctollal is meg lehet rajzolni)
ragasztópisztoly
maradék színes kötőfonal

A tojások tetején és az alsó részen is gyárilag van 2-2 lyuk. A zseniliadrótból 4 darab 12 cm-es darabot vágok le, majd félbehajtva a kívülről a lyukakba húzom. Belülről a 4-4 szálat alul is és a tetején is külön-külön egymáshoz csavarom. Így tartósabb lesz, nem lehet kirángatni. A füleket eligazítom, majd a lábait is. A lábaknak kevesebb drótot hagyok kint, mint a füleinek. szemmértékre hagyatkozva. 
Kiválasztom a mozgó szemeke, majd ráragasztom. A hátuljára fonalból kicsi pompomot készítek, majd ezt is ráragasztom a farkának. 
Filctollal megrajzolom a száját és a bajuszkáját.
A tojások mérete akkor, hogy a kisebb csokitojás, vagy bármilyen apró kis ajándék is belefér.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése