2015. november 11., szerda

Minyonos sál

Hódít az új őrület, a Minyonok. Persze, mi sem maradhattunk ki belőle. Mivel nem engedem, hogy teljes egészében elárasszák a lakást, ezért lányommal megalkudtunk pár lapkifestőben és megígértem neki, kötök számára egy sálat. Végül az egy sálból kettő lett, mert a szomszéd kisfiúnak is megtetszett.
Pinteresten láttam egy képet, ez volt az ötletadó.
A fiúhoz nem kell hozzá sok, csak 2-2.5 dkg kék, 5 dkg sárga és némi maradék fehér, fekete és szürke fonal.
5-ös kötőtűvel készítettem, 30 szemmel kezdtem és rizsmintával kötöttem végig. a fekete sor 1 sor sima és 1 sor fordított mintával készült.
A szemeit meghorgoltam, majd rávarrtam. A haja és a szája fekete fonalból készült láncöltéssel.
A sál hossza 1 méter lett.

A lányoshoz a kék helyett rózsaszín és lila fonalat használtam. Ez volt itthon maradék, lányom ezeket választotta a szoknyáknak. A sárga fonal 5 dkg. A szoknyája rizsmintával készült, majd a színével megegyező fonallal fodrot horgoltam rá. (2 sor rövid-pálca, minden szembe 3 rövid-pálca belehorgolva) A sárga rész minden sora lusta kötéssel készült, a fekete csík pedig 1 sima és 1 sor fordított lett. 
A szemeit, mint a fiúnál maradék fonalból horgoltam, majd rávarrtam. A szája fekete színnel, láncöltéssel készül. 
a haja maradék fehér-barna színátmenetes fonalból készült, több szál összefonásával.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése