2014. május 20., kedd

Buborékfújó házilag

Idén nagy sláger lett a buborékfújás. Már nem győztem minden nap vásárolni a kész oldatot. Utánanéztem, kipróbáltam, itt a házi változat. Ugyanolyan jó, mint a boltban megvett.
Mennyiségre rengeteg lett, de kb. 1 hónapig használható.

Az oldathoz:
1,25 dl mosogatószer
4 dl langyos víz
fél csomag sütőpor, vagy 1 evőkanál cukor
2 evőkanál glicerin vagy paraffinolaj


A fújóhoz:
hurkapálcika
zseniliadrót



Egy edénybe beletöltöttem a mosogatószert, rá a vizet, majd elkevertem a sütőporral. Hozzá, ha sikerül patikában venni glicerint, akkor azt, ha nem akkor a paraffinolajat adok. Alaposan összekeverem, habos lesz nagyon, majd 24 órát hagyom állni. Addigra összeérik, lemegy róla a hab is és használatra kész. Lezárható dunsztosüvegbe töltöttem át, majd felcímkézem. 
Az én oldatom zöld színű lett, mivel almás Jar mosogatószert használtam. 

A fújó elkészítése sem nehéz, meghajtom belőle a kívánt formát, majd rátekerem a hurkapálcára. Így stabil lesz, nem cseklik-nyeklik el semerre sem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése