2010. december 25., szombat

Karácsonyfa díszek filcből

Idén arra gondoltam, hogy kézzel készített díszeket teszek a karácsonyfára. Sokáig törtem a fejemet, mígnem ihletet kaptam a Praktika magazin egyik régebbi számából. Kicsit azért átvariáltam a dolgokat, - nem is én lennék, ha valamit úgy csinálnék, ahogyan az le van írva.
Szóval: először is vettem a szabásmintákat, lefánymásoltam, majd kivágtam. Filclapra terítettem, körberajzoltam, majd körbevágtam. Az apróbb részleteket is külön megrajzoltam, kivágtam és apró öltésekkel rávarrtam. Utána az elejét és a hátulját elkezdtem összevarrni, közben vattadarabkákat tettem bele, hogy kicsit "térbeliek" legyenek. Mielőtt körbeértem volna a varrással, beletettem a spárgát is, ez lett az akasztója.
Legvégül ragasztópisztoly segítségével rátettem a mozgó szemeket is.
Jó szórakozás volt ezeket a díszeket elkészíteni, és egyedi lett tőle a fa is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése