2013. március 30., szombat

Fakanál nyuszik

Régóta készültem már, hogy fakanál bábokat készítek. A húsvét jó alkalomra tűnt, hogy én is készítsek a kislányomnak.

Egy nyuszihoz a következő anyagok kellenek:
fehér és rózsaszín vagy lila dekorgumi
maradék karton anyag, téglalap alakúra szabva
színes szalag
egy szál fehér zseníliadrót
egy pár mozgó szem
fekete és piros filctoll
ragasztópisztoly

Fehér és rózsaszín dekorgumira előrajzoltam a füleket, majd kivágtam és egymásra ragasztottam, majd a fakanálra erősítettem ragasztópisztollyal.
A fakanálra rárajzoltam az orrot, a szájat és a bajszokat. Az orrát piros színnel kiszíneztem. A szemeket ragasztópisztollyal rögzítettem.
Az anyagot összevarrtam, majd az egyik felébe cérnát férceltem, amivel a fakanálra húzva össze tudtam ráncolni , majd a szalaggal átkötve rögzítettem. Célszerű egy kis ragasztóval odafogatni, így használat közben sem fog a ruhácska lecsúszni.
Zseníliadrótot tekertem a ruhája tetejéhez, és kialakítottam a kezeit.
Nagyon egyszerűen elkészíthető bábok lettek, és nagy sikert arattak a kislányomnál és a barátnői körében is :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése